Gräsligt snyggt!


Vårgarderob here I come! Såklart hittar du snyggaste outfitsen secondhand. Redan ingånget och klart! Håll utkik efter det här: klara färger, arbetade detaljer, mocka, dubbelknäppning, patchwork, platå, 90-tals influenser och höga midjor. Matcha och fixa precis som du vill. I vår kan du vara precis den du är!





Jag älskar att handla på secondhand av många orsaker. Inte minst för att jag ingen annanstans både kan shoppa unikt och miljövänligt och samtidigt vara med och hjälpa människor till en bättre morgondag. Överskottet från Erikshjälpens Second Hand butiker går till olika hjälpprojekt runt om i världen. Vill du veta vart pengarna går?
 
www.erikshjalpen.se

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hej!



Vill gärna komma i kontakt med dig angående en intervju!

Maila mig på angiven mailadress. MvH Ronja

2009-04-15 @ 14:53:09
Postat av: kamme

Wow, vilken underbar väska, den hade gjort sig fint i min samling : )



Förresten, när ska vi få se resultatet av lampan som fick en makeover :D ?



Kämpa på med bloggen, den är underbar!

2009-04-15 @ 21:11:30
Postat av: Fröken Retro

Snart får ni se lampan i sin nya skrud jag lovar!

2009-04-16 @ 21:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback