Kläderna som gör mannen!

Dök in på Erikshjälpen och hittade de här guldkornen. Så snyggt manligt! Tweedkavaj (65:-), souvenir t-shirt (15:-) och stentvättade stuprör (75:-) från Cheap Monday. Oversized rutig halsduk (35:-) och knallorange pullover (55:-) tillsammans med lila chinos (45:-) och gul piké (30:-). Allt klär en man! Dessutom kostar det en liten lapp och finns i en butik nära dig... Que macho!


 




                                                

Vill du oxå handla manligt? Leta upp din butik här...
www.erikshjalpen.se/secondhand

Kommentarer
Postat av: Anna

Detta är i sanning första bloggen jag surfar in på där jag inte känner bloggaren ifråga, men vilken grym blogg! Min mamma älskar Erikshjälpen o jag trodde hon var den enda, men så är alltså icke fallet :) Vilka smarta lösningar med secondhandprylar o kläder, så kul o se! Inspirerande!!

2010-03-23 @ 18:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback