Den som söker ska finna!

Sommartider är perfekta maskeradtider! Och bortglömda garderober är rena skattkammare när du letar efter THE outfit. Fråga alla som råkar ha en garderob med potential att finna en äkta tjugotalsklänning eller en velourpyjamas i om du möjligtvis kan få rota lite. Och om du inte hittar det du letar efter så hittar du adresser till fler skattkistor här:

www.erikshjalpen.se/secondhand


"Den här vackra klänningen hade vi i vår utklädningskista i min mormor och morfars hus. Klänningen har tillhört min mormors mor som levde på Östermalm i Stockholm och säkert bar den på någon tjusig tillställning på 20- talet. Vi var inte så särskilt rädda om kläderna när vi lekte och idag önskar jag att någon hade plockat undan den här. Samtidigt är jag jätteglad att vi hittade den i mormors garderob många år senare och räddade den."








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback