lättburet

Jag älskar brickor! Till slut hade jag så många att jag var tvungen att skaffa någon typ av upphängninsanordning eftersom att jag inte ville gömma undan dem utan kunna se alla fina brickor varje dag. Jag funderade på gamla hederliga brickhängare av textil, sydda eller virkade, med en träring att hänga upp med. Men antalet brickor var för många så till slut blev det ett tidningsställ för vägg som fick byta inneboende! Funkade finfint det med...

Om jag inte hade så många skulle jag lätt kunna tänka mig att köpa in ett gäng plåtbrickor och spraymåla i knallighet!

-Eller i sagolikt vitt. Snyggt
Hannis!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Härlig inspiration, nu vill jag också hänga mina vackra brickor på väggen:)

2010-08-02 @ 16:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback