Premiär!


Premiären för veckans pryl måste firas! Men i en virtuell värld får man föreställa sig att man blir bjuden på bubbel och snittar- varsågoda! Mina damer och herrar veckans pryl är inget mindre än......


...... Lark Accordion!
Det lilla dragspelet du kan ta med dig överallt! Litet och lätt så att det får plats i en liten papplåda. Så praktiskt när det ska festas till lite extra. Dans på bryggan eller varför inte i tunnelnbanan? Med Lark Accordion kan det bli möjlighet! Låt inte tunga och otympliga dragspel stoppa dig när du vill höra lite riktig musik. Med Lark Accordion kan en helt ny värld öppna sig. Köp ditt exemplar på Erikshjälpen Second Hand!





Veckans pryl- en pryl varje vecka från någon av våra butiker som förtjänar en extra stund i rampljuset. Saker eller kläder med en speciell historia eller en extra knorr med finess!

Kommentarer
Postat av: kattching

men åh! jag önskar jag bodde i närheten så jag kunde köpa d! jag har en kompis som skulle trilla av stolen om han fick ett sånt!

Postat av: Matilda

Hej! Undrar om det skulle vara möjligt om jag köpte dragspelet utav dig, då jag inte har möjligthet att ta mig till Lund (bor i Gävle). Betalar såklart både det fulla priset samt fraktkostnaden.

Tack på förhand!

2010-01-23 @ 20:51:52
URL: http://constantdaylight.blogg.se/
Postat av: fröken Retro

Hej Matilda!

Dragspelet fotades och lades sedan direkt ut till försäljning. Tyvärr saknar vi möjlighet att sälja saker från bloggen utan får hänvisa till våra butiker runt om i landet.



Lycka till i dragspelsjakten!



/ Fröken Retro

2010-01-25 @ 08:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback