Kika in hos färgstarka Sara!

Kika in i Saras sprudlande hem, här trängs loppisfynden
tätt. Designtyger, omklädda pinnstolar och
plåtburkar i ny plastfilmsskrud sätter
guldkant på livet. Visst blir man glad?

Hej Sara vem är du?
Jag jobbar som bildlärare och har ett stort intresse för
60- och 70-tals grejer, främst tyger!
Min inredning speglar min personlighet, jag är en glad person!

Kan du beskriva din inredningsstil?
Jag vill ha så mycket färg och mönster som möjligt. Färgchock är nog min stil!
 Jag tycker mycket om möbler och saker
som man kan göra om och klä med tyg till exempel.

Bästa secondhandtipset?
Var först i kön när det öppnar! Jag brukar ta med nån så man kan
 dela upp sig, " om du går till prylarna så går jag till textilen"!
På det viset missar man inte fynden. Ibland är det billigare att köpa
mycket, då kan du kanske få lite mängdrabatt.
Köp det du vill ha, det är bättre att köpa för mycket än att komma hem och
ångra sig, då är det försent!
Der är ju oftast så billigt ändå...

Vilket är ditt favoritfynd?
Det är nog mina pinnstolar som jag köpte för 200 kronor och
mina designtyger och vasen från....... Oj det blir många!








 












Vill du se mer av Saras underbart färgstarka värld?
 Gå in på
www.saax.blogspot.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback