Res till Bilolo för 10 kronor!

Jag älskar souvenirer från bortglömda ställen! För en liten, liten peng kan du drömma dig bort till Köpenhamn, Bilolo och Svaneholms slott. Här kommer mina toppfem souvenirer från Erikshjälpen SecondHand. Mejla in dina till mig!
                                                                                                                        

Underbara motivkort från världens hörn för dig som saknar egen kamera! För 10 kronor får du 10 missionskort från Bilolo med bilder på bl.a. "Hindubröllop" och "Spetälska vid brunn" eller 10 colorerade bilder från 40- talets Öland...
  

För en tjuga får du ett nyckelfat med foto från Tivoli i Köpenhamn eller ett askfat med foto från Svaneholms slott!

Dröm dig bort till Ryssland! Stor Babushkadocka 85:-

Två klassiker du inte vill vara utan... Lutande tornet och Eiffeltornet 15:- st

Kommentarer
Postat av: Ess

Verkligen oemotståndligt! Jag rusar direkt!

2009-01-08 @ 12:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback