Spegel, spegel...

På 50- talet var en spegel inte bara en spegel. Med sina mjukt rundade former och stilsäkra skärningar i glaset var den kanske mer utav en tavla eller varför inte en möbel! Ägaren till den här spegeln hittade den på en utomhusloppis dolt bakom högt gräs. Numera hänger den djärvt på väggen och vittnar om en tid då detaljerna betydde allt...

 
 

Vill du också bli ägare till en 50- tals spegel? Välkommen till någon av våra butiker, jag kan tänka mig att du inte går därifrån tomhänt...


Kommentarer
Postat av: anna

Vilken rolig blogg! Hittade den när jag skulle försöka hitta vilka Erikshjälpen-butiker som finns i närheten där jag är just nu. Letar bl a efter just en sån typ av spegel, så det känns roligt att veta att det verkar finnas hos er :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback