Prinsessa blir gift...

 
Drömmer du om ett riktigt personligt bröllop, kanske med lite vintagevibbar? Det finns inget så inspirerande som att kolla in gamla bröllopsfoton, även om du inte vill kopiera en hel outfit så kan du få massor med inspiration till vackra skärningar, annorlunda detaljer och speciella brudbuketter. På secondhand ser jag då och då gamla bröllopsbilder och har man tur kan man även hitta veckotidningar med brudpar från en svunnen tid. Själv är jag väldigt svag för 20- tals brudar med buketter ner till golvet och fantastiska slöjor och jag bara älskar 40- tals brudpar med filmstjärnelook! Undrar om man kan mixa de stilarna?



Bilden i ramen är en framsida till en gammal pocketbok
som kostade 12:-. Den vackra ramen som är så charmigt
nött kostade 35:-, hos Erikshjälpen Second Hand

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken inspirerande blogg! Kika gärna in min, där jag idag har kört lite "gammalt blir nytt" med en t-shirt. Perfekt om man gillar second hand!



Det kommer även komma annat pyssel också, och det vore kul med lite respons - det är sådant som får mig att fortsätta utvecklas!



kram/ Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback