Kopiera!

Ända sedan jag var liten har jag önskat mig en sån där fin glasboll med en blomma som ligger inbäddad i vatten. Vad är det de heter nu igen? Till min stora sorg är de otroligt svåra att få tag på. Men som en skänk från ovan har en av mina fiffiga kollegor kommit på en smart kopia. Av en lampkupa ( de som sitter på vissa utebelysningar funkar fint) och en bukett plastblommor skapar du lite förfest i väntan på orginalet. Väldigt fint, väldigt billigt....





Glaskupa 30 kr, plastbukett 12 kr från Erikshjälpen Second Hand


Kommentarer
Postat av: Jenny

JÄTTEBRA idé ju!!!



: )



Jag har haft en äkta med vatten i,

men den läckte hela tiden...



KRAM, Jenny



<3

2009-11-16 @ 22:10:26
Postat av: kattching

rosarium tror jag dom heter! :)

Postat av: MissKatka

Rosarium heter dom. Jag har hittat på Tradera så kolla där.

2009-11-16 @ 22:18:17
URL: http://www.misskatka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback