Vi vill att du ska trivas!

 Ni är många som läser våran blogg om det bästa vi vet - secondhand! Och självklart vill vi att bloggen ska vara så bra och inspirerande som möjligt. Inom en snar framtid kommer bloggen att ändra lite utseende för att bli bättre, och vem kan svara bättre på hur än er läsare?

Vad tycker ni är bra/ mindre bra med bloggen?
Vad för saker vill ni läsa om?
Vilka teman efterlyser ni?
Har ni några andra tankar som ni gärna delar?


Tillsammans kan vi göra en riktigt skön och härlig blogg om det bästa vi vet!

Mejla in till:

[email protected]

(eller skriv en kommentar...)

Förutom det så tycker jag att du ska samla lite älsklingsfynd på en hylla där hemma, en souvenirsko från Holland och en UK- bricka är faktiskt snyggt ihop!






Kommentarer
Postat av: S

Större blandning av olika stilar! D v s inte bara 50, 60 och 70-tal! Och uppdatera bloggen oftare! Minst en gång om dagen så att man känner att bloggen lever :-)

2009-04-18 @ 17:59:33
Postat av: K

Hej Fröken Retro!



Jag absolut älskar denna bloggen!

Det är egentlign inget jag vill förbättre mer än att jag kanske vill se fler uppdateringar i bloggen!

Det är en salig blandning av saker ni skriver om och det är så som jag vill ha det i alla fall!



Ps: Den där Uk-brickan har jag två av , och den är helt underbar!



Kämpa på!

2009-04-18 @ 19:30:46
Postat av: Hanna K

Kul att läsa "artiklar" från olika Erikshjälpen i landet...själv är jag en stor Erikshjälp-shoppare här i Härnösand, vi har ett helt underbart Erikshjälpen, och det jag köper mest är tyger att sy av! Gjort många fynd!

Postat av: Ella

Ni har en sida som har en bra grund som bara kan bli bättre. Kanske att ni skulle ha lite fler länkar till retro och do redo. Då kanske även ni kan bli länkade till av fler. Tips på teman:

inreda barnrum i second-hand stil, fler stilar retro 50-60-70-tal, men också 20-talsstil etc. Hur göra om en möbel, fler konkreta tips som till exempel "måla om ditt vitrinskåp i furus". Varför inte ett kökstema, många är vi som har "gamla" kök som man kan piffa upp med second-hand och få en kul mix i ny stil. Boken skulle kunna vara ett tema, hur mycket böcker finns inte som ingen köper: att inreda med boken!

2009-04-24 @ 12:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback