Hej sommargarderob!



Börjar dojorna kännas varma och den där kjolen du hade
förra sommaren känns bara så 2003? Jag har världens
bästa knep när jag spejar kläder på secondhand! Gå först
en runda på stan och kika på kläder som du gärna skulle köpa
 i dina "vanliga" butiker.Gå sen till din secondhand butik och
hitta orginalen där! Kolla noga, går det att sy om? Kanske
kan t-tröjan bli ett schysst sollinne och chinosen ett par
kortare byxor? Slitna jeans, oversize kavaj och långklänning.
Jag lovar att det är lättare än du tror att fylla garderoben med
grymma fynd. Mer pengar till glass! Den kommande veckan
ska jag göra några dykningar på Erikshjälpens
klädavdelningar, du ska få se att det blir gött!


 
Vi på Erikshjälpen Second Hand älskar kläder! Mode i all ära
men är det inte roligare om alla får ha på sig det dom själva gillar?
Hos oss riskerar du inte att gå ut ur butiken med en påse fylld med
kläder som alla andra har utan med en påse unika kreationer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback