badkrukor


Många tror att vi som jobbar på secondhandaffärer ständigt hittar alla roliga saker först. Men så är det sällan, oftast upptäcker man de fina sakerna under armen på en kund, och det är ju det som är roligt, att någon hittar fynd! På en ledig dag i vintras gick jag en tur på jobbet som kund och bland tavlorna hittade jag den här underbara bilden. Jag kunde inte förstå hur den kunde stått där hela dagen utan att bli såld, men jag blev otroligt lycklig! Nu tröstar jag mig med den när jag tänker på att badsäsongen tagit slut. Det är något med kvinnornas avslappnade stil som gör den så fascinerande att titta på. Undrar om de visste att de blev fotograferade?



Badkrukor från 30(?)-talet, 145 kr hos Erikshjälpen Second Hand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback